onsdag 25 mars 2009

Mobilinköp

Jag behövde verkligen en mobiltelefon. Det är inget påhittat, förhastat beslut, bara enkla fakta. Den mobil jag har använt senaste året är nämligen Tias telefon och jag tänkte att det är dags för honom att få tillbaka den.

I och med att min gamla telefon är såld sedan länge så var det bara att ta tjuren i hornen och bestämma sig att lägga en halv förmögenhet på en ny telefon. Och OJ vad jag har haft beslutsångest! Mitt intresse har dock återvänt till samma telefon om och om igen:




Sony Ericsson W585




Efter många om och men, kanske och kanske inte blev det tillslut affär. Lite berodde det nog på den charmige och tillmötesgående expediten som var hur trevlig som helst. Han som så noga poängterade att en telefon SÅKLART är en accessoar lika mycket som en telefon i dessa dagar! =) Men nog sved det lite när han sa "Och så var det bara att se dem flyga iväg!" när det var dags för mig att betala. ;-)

Inga kommentarer: