tisdag 17 mars 2009

Och så var den dagen slut...

Det har faktiskt varit en rätt produktiv dag måste jag säga, och det är inte alla dagar jag kan säga det vill jag lova!

Dagen började jag med att bakade Kolakakor. Vilket var hemskt välbehövligt med tanke på att mitt fikaförråd helt och hållet är slut. Ja, om man nu bortser från de få bullstackarna som fortfarande ligger kvar i frysen. Sedan har vi haft besök av M. Väldigt trevligt det med, det är verkligen alldeles för sällan vi ses! Vid lunch tog jag och A en prommis i det härliga vårvädret. I den gungande vagnen somnade min lillprins rätt snabbt medan jag forcerade vägar och gångstigar i slaskande snömodd.

Under eftermiddagen har jag hunnit med en klippning och så har vi haft middagsbesök av Alvars morfar och mormor. När en trött liten kille tillslut somnade i sin säng passade jag på att baka lite Dumlekakor då jag ändå var i ett bak-il idag. Och nu är jag knäckt... Trött som få är jag. Jag längtar att få kura ihop mig under täcket med nya numret av Cosmopolitan och bara ta det lugnt och mysa i värmen. GOD NATT!

Inga kommentarer: