lördag 21 mars 2009

Träningssugen

Jaha ja... Då blev jag träningssugen igen. Kanske jag skulle försöka ta mig på simhallen en sväng direkt när Tias kommer hem idag? Frågan är bara vad jag skulle ha tränat. Det är väl egentligen dags för styrketräning igen, men jag vet inte... Kanske är det bara den tidiga morgonen som sitter kvar i musklerna för tillfället, men tanken på att lyfta en massa tunga vikter kändes rent utav... jobbig! ;-) Jaja, vi får väl se vad som hinns med. Det är ju hur som helst rätt skönt att träna genom kroppen ordentligt för att sedan få slappna av i solariet en kvart och sedan duscha och göra sig lite helg-fin.

I torsdags var det hur som helst löpning som stod på programmet. 5 km tog 27.46 med 0,5 i lutning. Första gången jag är under 28 minuter tror jag? *jippie* Jag får se när jag orkar mig på ett längre löp-pass igen. Sedan jag blev sjuk har jag bara sprungit omkring 30 minuter varje gång. Inte för att jag inte har orkat längre än det. Men på något sätt befinner jag mig alltid i tidsnöd när jag någon få gång ställer mig på löparbandet och faktiskt är sugen på att springa lite längre... Märkligt det där! =)

Inga kommentarer: